Praktisk info









Bespisning

Alle måltiderne serveres i hal 5 i DGI huset. Du finder hal 5 for enden af Torvet. Adgang til spisesalen, kun mod forevisning af deltagerkort. 

HUSK din madbillet!


Spisetider:


Morgenmad 7:00 - 9:15

Frokost 11:00 - 13:00

Aftensmad 17:30 - 20:00


DET ER IKKE MULIGT AT SPISE UDENFOR ANGIVNE SPISETIDER!

Indkvartering

Indkvarteringen finder sted i klasselokaler på henholdsvis Rosborg Gymnasium samt Campus Vejle, hvor deltagerne selv skal medbringe sovepose og underlag. Hvis I har flere hold tilmeldt, vil vi bestræbe os på at samle jeres hold, så klasselokalerne ligger så tæt på hinanden som muligt.


Rosborg Gymnasium & HF
Vestre Engvej 61
7100 Vejle

Campus Vejle
Boulevarden 48
7100 Vejle

Indtjekning
Onsdag efter kl. 18.00
Torsdag fra kl. 7.00


Udtjekning
Lørdag senest kl. 10.00


Regler for lokaler på indkvarteringsstederne

Tag Jeres værdigenstande med, da der bliver ikke låst ind til klasseværelserne. - Rygning forbudt.


Stole og borde MÅ IKKE fjernes fra klasselokalerne.
Undervisningsmateriale og udstyr må IKKE berøres.

Der kan kun klædes om og bades i DGI-huset Vejle.
Åbent fra 07:00 hver dag under stævnet.


OBS!! Det er vigtigt, at borde og stole bliver sat rigtigt på plads i klasselokalerne.
Se tegninger eller billeder. Hvis møblerne ikke er stillet korrekt, tilbagebetales depositum ikke.

VI GØR PÅ DET KRAFTIGSTE OPMÆRKSOM PÅ, AT ALKOHOL IKKE ER TILLADT UNDER HELE CUPPEN. 

INDTAGELSE VIL FØRE TIL ØJEBLIKKELIG HJEMSENDELSE.

Ordensregler

Vi opfordrer på det kraftigste, at folk viser hensyn til hinanden, og henstiller til, at der efter kl. 24.00 er ro på gangene. Da et stævne altid betyder nye bekendtskaber, henviser vi til, at de dertil indrettede opholdsstuer benyttes. Her kan man i et stille toneleje hygge sig. Vi forbeholder os ret til at bortvise folk fra stedet hvis de bliver for højtråbende.

Øl og spiritus må under ingen omstændigheder indtages eller opbevares på skolerne eller skolernes område. Ej heller i DGI-huset Vejle. Overtrædelse af dette medfører øjeblikkelig diskvalifikation samt bortvisning af de implicerede parter.

Vi opfordrer klubberne til at sende ansvarsbevidste ledere, så cuppen kan afholdes i en god sportslig ånd. Vi henstiller til, at det kun er tilladt at benytte bolden i hallerne. Hvis dette overtrædes bortfalder depositum fra det pågældende hold.

Regler for lokaler på indkvarteringsstederne
Tag Jeres værdigenstande med, da der bliver ikke låst ind til klasseværelserne. - Rygning forbudt.
Stole og borde MÅ IKKE fjernes fra klasselokalerne.
Undervisningsmateriale og udstyr må IKKE berøres.


Gangene på skolerne må under ingen omstændigheder blokeres med stole og borde fra klasselokalerne. Ej heller er det acceptabel at opbevare tasker m.m. på gangene(krav fra brandmyndighederne).


Der kan kun klædes om og bades i DGI-huset Vejle.
Åbent fra 07:00 hver dag under stævnet.


OBS!! Det er vigtigt, at borde og stole bliver sat rigtigt på plads i klasselokalerne.
Se tegninger eller billeder.
Hvis møblerne ikke er stillet korrekt, tilbagebetales depositum ikke.

Hallerne

Alle kampe spilles i de syv haller i DGI Huset, Vejle: Hal 1, Hal 3, Hal 4A, Hal 4B, Hal 4C, Spektrum A og Spektrum B.


Der er skilte i DGI Huset som guider dig på vej, men ellers kan du også tjekke oversigten over DGI Huset - eller spørge på stævnekontoret :)


Der må ikke spilles bold på gangarealerne i DGI-huset. Hvis dette overtrædes tilbagebetales depositum ikke.


OBS! Hal 2 er bygget om til kampsportshal - og det er IKKE muligt at gå igennem hallen.

Parkering

Tjek parkeringsreglerne på de forskellige parkeringspladser rundt om DGI Huset og ved overnatningsstederne. 

Vi gør opmærksom på, at der er forskellige regler på de enkelte pladser.


Tjek Parkerings- og haloversigt her


- og undgå en kedelig hilsen i forruden.

Vi opfordrer til samkørsel, hvor det kan lade sig gøre.

Stævnekontor

Stævnekontoret er placeret i foyeren i DGI-huset Vejle og vil have åben fra kl. 7.15-20.00 hver dag.


Skulle der være spørgsmål uden for stævnekontorets åbningstid, kan vagterne på skolerne være behjælpelige eller henvise til de rette kontaktpersoner.

Glemte sager

Glemte sager fra stævnet vil blive indsamlet og opbevaret af Påske Cup udvalget.


Billeder af glemte sager lægges på Facebook siden kort efter stævnet.


Glemte sager vil blive opbevaret i 30 dage efter stævnet.